کد خبر : ۲۲۱۰۹۱ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۵/۱۱ ساعت ۱۱:۵۸

سفر استاندار و عدم برنامه ریزی درست
مردم در نخستین سفر استاندار به دزفول از قلم افتادند!

 مردم در نخستین سفر استاندار به دزفول از قلم افتادند!

پایگاه خبری انصارحزب الله دزفول نوشت: امروز استاندار خوزستان به دزفول آمد ، یعنی بی سروصدا آمد و رفت؛ از اینکه نسبت به استانداران قبلی در ماههای ابتدایی آغاز کارشان به دزفول آمدند بدون درخواست و التماس،جای قدردانی دارد.
ولی آقای استاندار چه خوب می شد و می شود در برنامه ریزی های سفرهای شهرستانی خود به ویژه سفر اولتان به شهرهای مختلف استان، مردم را از قلم نیندازند و در برنامه هایشان حتماً دیدار مردمی را ترتیب دهید و از نزدیک شنونده خواستها و مطالبات مردم باشید، به نظر می رسد دیدار با مردم باید اولویت مسئولان باشد. چرا که برخی از حرفهای نگفته از سوی مسئولان را باید از زبان مردم شنید.
مردم دزفول سالهاست از استانداران خوزستان چه در دولت قبل و چه این دولت،می خواهند که استان نشینان در نگاهشان به شهرستانیها عدالت را سرلوحه خود قرار دهند.
دزفول همانگونه که در سفرتان به دزفول گفتید، می تواند به عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی در خوزستان و کشور باشد و رسیدن به این جایگاه نیاز به نگاه عدالت طلبانه استان نشینان می باشد.
آقای استاندار ! مردم از مسئولان علاوه بر ساده زیستی، اقتدار و عمل می خواهند، وعده وعید تنها جوابگوی مشکلات دزفول و دیگر شهرها نیست.
یکی از معضلات خوزستان وجود برخی مدیران ضعیف و ناکارامد است، واقعا برنامه استاندار در برخورد با این مدیران چیست؟
چند روز پیش نیز نماینده ولی فقیه در استان خوزستان آیت الله جزایری به مدیران ضعیف هشدار دادند، حال مردم چشم انتظارند تا ببینند عکس العمل استاندار به این موضوع چیست؟! اساساً چنین موضوعی را قبول دارند؟!
در ضمن خوب بود پایان کار سفر استاندار ،مسئولان جلسه ی گفتگو و پرسش و پاسخی با رسانه های فعال دزفول و هر شهری که می روند برگزار نمایند. یقینا نگاه ظرافت بین رسانه ها می تواند کمک شایانی برای مدیران باشد.
البته دیدار با نخبگان فرهنگی و هنری و سیاسی و علمی هر شهر نیز نباید از قلم انداخت.
این نوع سفرها، سفر کامل و پربازده خواهند بود.

برچسب ها: استاندار خوزستان